piątek, 8 października 2010

Darmowy paździerz

Kochani po raz kolejny muszę prosić Was o wybaczenie mi tego zastoju, bowiem dla mnie rozpoczął się już rok akademicki, a w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu w Warszawie, nie zdążyłem założyć jeszcze internetu. Zatem szkoda czasu na gadanie, pora na konkrety. Otóż jak doszły mnie słuchy, niedługo nastąpi wielkie otwarcie aqua parku w Centrum Słonecznym. Znając pana prezydenta i jego psiapsiółki z PiSu, otwarcie będą celebrować z wielką pompą i nie zaproszą na nie żadnego z autorów tego przedsięwzięcia. Bo jak się okazuje, kilka lat temu, kiedy Rada Miejska uchwalała powstanie Centrum Słonecznego, PiS jak i obecny pan prezydent głosowali PRZECIWKO. Tym razem są na to twarde dowody (protokoły z głosowań),o które każdy Radomianin może się postarać. Także panowie włodarze miejcie tym razem chociaż trochę tej cywilnej odwagi, a przede wszystkim honoru (mam nadzieję, że jeszcze nie przegraliście go w karty), żeby na otwarciu podziękować rzeczywistym autorom tego projektu i nie przypisywać sobie kłamliwie zasług. Jaki z tego mamy wniosek? Otóż dbający o Radomian prezydent wraz ze swoją parszywą świtą, chcieli odebrać mieszkańcom nawet te kilkadziesiąt nowych miejsc pracy, dlatego pytam po raz kolejny, jakim prawem śmiecie mówić, że walczycie z bezrobociem, skoro przyczyniacie się do tego aby dalej rosło?! Druga sprawa jaką chciałbym jeszcze dzisiaj poruszyć. Otóż kiedy wróciłem dzisiaj do domu na stole kuchennym, leżała ciekawie zapowiadająca się gazeta "Z życia Radomia", po przeczytaniu pierwszej strony, doszedłem do wniosku, że takiego paździerza dawno nie trzymałem już w rękach. Kochani przytoczę Wam pierwsze kilka zdań: "Inwestując w wygodę i funkcjonalność, władze Radomia nie zapominają również o tym, że ważna zwłaszcza dla mieszkańców miasta, jest jego estetyka.". Natychmiastowo ogarnął mnie pusty śmiech. Funkcjonalnością nazwiecie sytuację na ulicy 1905 roku i Słowackiego? Funkcjonalnością nazywacie korek na ulicy Limanowskiego o godzinie 16? Funkcjonalnością nazwiecie 5 godzinną przerwę, w 8 godzinnym dniu pracy, fachowców remontujących Park Kościuszki? Rzeczywiście sprawiliście, że funkcjonalnie ulatuje z nas życie stojąc w korkach, to rzeczywiście załatwiliście z ułańską fantazją. Co do estetyki. Otóż Panowie ul. Żeromskiego nie jest jedyną w Radomiu, a kilka kwiatków i klombów nie załatwi sprawy estetyki miasta, bo ktoś wyjdzie z ul. Żeromskiego, przespaceruje wzdłuż Skłodowskiej-Curie i wrażenia ulegną diametralnej zmianie. To miło, że marnotrawicie nasze pieniądze na kwiatki, a nie macie ich dla niepełnosprawnych dzieci. Szkoda tylko, że nie podajecie konkretnych nazwisk autorów artykułów. Wtedy mógłbym kierować inwektywy do konkretnego odbiorcy, w tej zaś sytuacji jako, że jest do biuletyn radnych PiSu, to powiem wam wszystkim: SKONTAKTUJCIE SIĘ ZE SWOIMI MÓZGAMI I UPORZĄDKUJCIE PANUJĄCY TAM BURDEL. Na koniec zapytam za czyje pieniądze wydajecie ten chłam? I kto jest waszym fotografem? Bo zdjęcia prezydenta miasta z perspektywy fryzury a la gniazdo Perliczki, świadczy, że za wiele mu chyba nie płacicie.

1 komentarz: